Pazartesi, Haziran 02, 2008

monitör başında


gönül ister ki bütün maçları canlı izleyebilelim ama olmuyor işte.. çakışan maçlarda yayıncı kuruluşun zevkine ve reyting kaygısı sonucu yaptığı seçime boyun eğmek zorundayız.. hele ki wta ve atp tour turnuvalarının çoğunluğunun tv'den yayımlanmadığını düşünürsek merak edilen maçların sonuçlarını da turnuva resmi sitelerinin canlı skor kısmından takip etmek zorunda kalıyor insan.. maçı canlı izlesen bu kadar heyecanlı olmaz.. "hadi güncellen" diye diye monitör başında kendinden geçmeler, yenmedik tırnak bırakmamalar..

dün eurosport sabah moto gp, sonra ralli, sonra bisiklet ve en sonunda saat 18:30'da her şey bittikten sonra tenis yayımladı.. eurosport 2'de futsal vs. vardı.. djokovic maçını rakamlara bakarak izledim.. neyse ki djoker rahat kazandı da o heyecanı çok yaşamadım..

eurosport teniste erkekler müsabakalarına daha çok yer veriyor.. nedenini bir türlü anlayamadım.. bugün ginepri ile gonzalez'in maçını seyretmek yerine zvonareva - dementieva maçını izlemek isterdim.. bayan tenisi kadar estetik bir spor yok di mi güntekin? hem bayanlar maçının daha önce biteceği kesin ondan sonra erkekler maçının üçüncü/dördüncü setinden bağlanırsın.. ama yok çünkü federer'in maçını vermek zorundasınız.. öyle bi kural var ya.. bayanlar maçından sonra aynı korttaki federer maçına bağlanabilmek için ilk olarak diğer korttaki maçı verip sonra o maç bitmese bile federer maçına bağlanmak zorundasınız..

neyse sinirlenmemek lazım.. roland garros resmi sitesi harika bir arayüz hazırlamış canlı skor takip edebilmemiz için.. teşekkürlerimi iletiyorum..

Hiç yorum yok: