Cuma, Ocak 25, 2008

the man gets "blue"s


man in "black" diyorlar ona.. tişörtünden çorabına kadar siyah giyer çıkar korta.. son 4 yılın erkeklerde tartışmasız en başarılı ismi roger federer.. son 5 yılda 12 grand slam kazanmış, toprak kortta (roland garros) iki kez final oynamış (karşısında rafael nadal gibi bir isim olmasa 14 olacak grand kazandığı slam sayısı), 4 yıldır 1 numaradan inmemiş bir efsane.. bu senenin ilk grand slami avustralya açık'a da kesin kazanacak gözüyle bakılıyordu.. ama olmadı.. bu adamı da üzdüler.. sert ve çim zemindeki roger federer hegemonyası novak djokovic sayesinde son buldu bugün.. yenilmez denilen o adam 3-0 ile set bile alamadan evinin yolunu tuttu.. federer hayranı olmayan bir insan olarak sevindim..

federer'i neden sevmem?:
- çünkü federer agassi gibi cana yakın olmamıştır hiçbir zaman..
- çünkü karşılaştırıldığı sampras kadar da teknik oynadığını düşünmüyorum..
- çünkü bana hep benden değilmiş gibi geliyor.. daha üst bir yerde sanki kendisi.. burnu havada gibi hareketleri ve bu bana itici geliyor..
- çünkü son 4 yılda erkekler tenisini zevksiz bir hale getirdi neredeyse her şeyi kazanarak..

bugünkü maçtan sonra sağda solda okuyorum "federer devri kapandı", "kral öldü" falan yazıyolar.. "yok artık lebron james" diyorum bunları diyenlere.. son 4 yılda bu kadar iş başarmış bi adamı öyle tek bir darbe ile silemezsiniz.. hele bi durun bu seneki diğer 3 grand slami de kaybedecek nasıl olsa (wimbledonı kazanabilir bak ondan emin olamadım).. ondan sonra konuşuruz..

Hiç yorum yok: