Cumartesi, Ocak 19, 2008

eurosport akıllı olsun!

bu sabaha karşı 7'ye kadar uyumadım ve james blake ile sebastian grosjean arasındaki maçı izledim.. setlerde 2-0 önce geçen grosjean saçmalayıp maçın 2-2 olmasına neden oldu.. sonra uykum olmamasına rağmen kendimi kötü hissetmem nedeniyle maçı kapatıp yatağa girdim.. zor da olsa uyumuşum.. öğlen 1'de uyandım ve hemen bir heyecanla turnuvanın sitesine girip maçın sonucuna baktım.. grosjean maçı 2-3 kaybetmiş.. blake'i hiç sevmem bu yüzden üzüldüm..

sonra programa baktım williams sister'ın maçı in progress yazıyor.. hemen eurosport'u açıp keyifle izleyecektim ki bir de ne göreyim? kış sporları.. beyaz dağ eteklerinden kayan insanlar.. belki eurosport 2'dedir diye bakayım dedim.. orada da aynı manzara..

o yüzden diyorum ki eurosport akıllı olsun! geçen gün ne güzel saat 17:00'a kadar yayımladılar turnuvayı.. bugün neden böyle? kış sporları da güzidedir falan ama iki kanal var diğerinde göster bari.. ayıp!

Hiç yorum yok: